Tellimisinfo

1. ÜLDINE

1.1 Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad ostu sooritanud isiku (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.rafimililled.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Rafimi OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest ostu sooritamisega.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3 Müüja andmed:

Rafimi OÜ

Liimi 1-5, Tallinn, 10621 Harjumaa

KMKR nr. EE100204845

Registrikood 10099502

E-post: info@rafimililled.ee

2. HIND

2.1 Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2 Toodete hinnale lisandub ostu vormistamise käigus valitud kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamise

tasu arvutatakse ostukorvis.

2.3 E-poes www.rafimililled.ee kehtivad saadetistele järgmised transpordi hinnad:

– Tulen ise Rafimi OÜ kauplusesse järele: 0 eurot (Kadaka Selveri kauplus)

– Tallinn E-R 7.00 eurot

– Tallinn L-P 12.00 eurot

– Tallinna lähiümbrus E-R (Saue, Saku, Tabasalu, Viimsi, Peetri, Keila) 12.00 eurot

– Tallinna lähiümbrus L-P (Saue, Saku, Tabasalu, Viimsi, Peetri, Keila) 15.00 eurot

2.4 Ostudele, mille kogusumma on vähemalt 50 eurot, kehtib tasuta transport.

3. TELLIMUSE KOOSTAMINE

3.1 Tellimuse alustamiseks peab Klient valima soovitud Toote(d) ja koguse ning vajutama ,,Lisa korvi” nupule. Toote kogust on võimalik muuta ka ostukorvis.

3.2 Tellimuse lõpetamiseks peab Klient vajutama ,,Ostukorv” nupule. Ostukorvis kuvatakse Kliendi poolt valitud tooted, nende kogused ja summa.

3.3 Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis klikkida nupul „Mine maksma“,misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele, Klient peab täitma kõik tärniga märgitud väljad ning tasuma ostu eest, valides sobivatarne- ja makseviisi.

3.4 Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Kaupmees ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4. TELLIMUSE TÄITMINE

4.1 Tellimusi ei täideta riiklikel pühadel.

4.2 Saajaga võetakse eelnevalt telefoni teel ühendust, et leppida kokku saadetise üleandmise aeg ja koht.

4.3 Kui kullerteenuse pakkujal ei õnnestu Saajaga ühendust võtta, võtame ühendust Saatjaga.

4.4 Saadetise annab üle Rafimi OÜ poolne kullerteenuse pakkuja, mitte florist.

4.5 Lillede puhul on tegu hooajalise kaubaga ning toodete värv/toon võivad mingil määral sellest sõltuda. Rafimi OÜ jätab endale õiguse vajadusel materjale asendada (ntlillekimpudes või -seadetes).

Toote täieliku mittesaadavuse korral võtab Müüja Kliendiga ühendust, et kokku leppidaasendustoode.

4.6 Tellimusi võetakse vastu E-R 9.00-17.00 ja L-P 10.00-14.00. Peale neid kellaaegasidtehtud tellimused täidetakse järgmisel päeval.

Tellimusi täidetakse E-R 9.00-19.00 ja L-P 10.00-16.00.

 Kui Teie tellimus laekub E-R peale 17.00 või L-P peale 14.00, võtame tellimuse vastu järgmiselpäeval kell 9.00 või 10.00.

Tellimisel märkida ajavahemik, millal soovite lilli saata:

*kell 9.00-12.00

*kell 12.00-15.00

*kell 15.00-19.00

Kui lisainfosse ajavahemikku märgitud ei ole, SIIS täidetakse tellimus 3h jooksul alates selle tegemisest.

Soovides lillede saatmist kulleriga kindlaks kellaajaks, palume eelnevalt ühendust võtta E-poega telefoni teel +372 56 500 140.

Suurematel tähtpäevadel (sõbrapäev, emadepäev, naistepäev) täidetakse kõik tellimused suurema koormuse tõttu päeva jooksul.

E-pood vastab kõnedele E-R 9.00-17.00 ja L-P 10.00-14.00.


5. TELLIMUSE EEST TASUMINE

5.1 Tellimuse sooritamisel on Kliendil võimalik valida sobivteenusepakkuja(Kliendile sobiv pank) ning tellimuse eest tasuda pangalingikaudu(teenusepakkuja Maksekeskus AS).

Pärast tasumist vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”

5.2 Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil +372 56 500 140.

6. TOODETE TAGASTAMINE

6.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastatavate toodete alla kuuluvad õnnitluskaardid. Lilled, lillekimbud ja lilleseaded kuuluvad kiiresti rikneva toote hulka ning Võlaõigusseaduse §53 lg 4 p 4 alusel neile tagastamisõigus ei kehti.

Kauba tagastamiseks tuleb saata kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile epood@rafimililled.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

6.2 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

6.3 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

6.4 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile epood@rafimililled.ee või helistada telefonil: +372 56 500 140.

6.5 E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.6 E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

7.1 E-poe www.rafimililled.ee isikuandmete vastutav töötleja on Rafimi OÜ (registrikood10099502) asukohaga Liimi 1-5 Tallinn, 10621 Harjumaa, tel +372 56 500 140 jae-post epood@rafimililled.ee.

Rafimi OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

7.2 Töödeldakse järgmisi isikuandmeid

Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress

Kauba kohaletoimetamise aadress

Kaupade ja teenuste maksumus ning maksetega seotud andmed (ostuajalugu)

Panagakonto number

Klienditoe andmed

7.3 Isikuandmete töötlemise eesmärk

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). E-poe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse e-poe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

7.4 Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

7.5 Isikuandmete edastamine

Isikuandmed edastatakse e-poe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ning kliendiprobleemide lahendamiseks.

Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Kui e-poe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik e-poe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

7.6 Isikuandmetele juurdepääs

Juurdepääs isikuandmetele on e-poe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada e-poe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

E-pood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub e-poe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.